0,00 kr.

Ingen varer i kurven.

0,00 kr.

Ingen varer i kurven.

Handelsbetingelser

Kontaktoplysninger

Indretningmedplanter ejes og drives af: Natascha Cortz Wammen Degnelodden 10, 9370 Hals
CVR: 44382598
Telefon: +45 53374727
[email protected]

Betaling
Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger. Indretningmedplanter tager imod online betalinger med: Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mobilepay online. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr. Betalingen af ordren bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre. Indretningmedplanter benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket gør forbindelsen helt sikker.

Levering
Vi leverer kun varer inden for Danmark. Leveringstiden for din ordre er normalt 1-3 hverdage. Ved bestilling i weekend og helligdage sendes varen afsted første hverdag. Ved bestilling på hverdage inden kl. 12.00 bliver varen sendt samme dag. Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked på mail. Vi leverer til privatadresser i Danmark – dog ikke Færøerne og Grønland. Alle varer leveres med GLS og Dao. Levering til pakkeshop koster fra 39 kr. Ved køb over 499 kr. er levering til pakkeshop gratis. Du kan vælge at leveringen skal foregå med enten GLS, eller Dao. Levering til hjemme-adresse koster fra 45 kr. Du kan vælge at leveringen skal foregå med enten GLS eller Dao.

Ikke afhentet pakken i pakkeshop

Når din bestilling ankommer til den valgte pakkeshop, får du en besked om din pakke er klar til afhentning. Herefter har du 7 kalenderdage til afhente din pakke. Afhentes pakken ikke indenfor fristen, så sendes den retur til Indretningmedplanter.´
NB: Du kan ikke fortryde dit køb, ved at nægte at modtage varen, uden samtidig at give os besked.

Når vi modtager pakken på lageret, kontakter vi dig på mail/sms.
Her spørger vi dig om du ønsker at modtage din ordre igen eller om du ønsker at annullere din ordre.

Hvis vi skal gensende din pakke, kræver det indbetaling af håndteringsgebyr på 85,- til mobilepay 201063.
(Dette beløb indeholder returgebyr fra fragtfirma, ny fragt samt håndtering her på lageret)

Hvis du vender tilbage med at du ønsker at annullere din ordre, tilbageføres beløbet på din bestilling fratrukket porto + returporto. I alt 78kr. 

Gratis afhentning hos Indretningmedplanter
Du kan også vælge at afhente dine varer på vores adresse: Degnelodden 10, 9370 Hals. Efter din bestilling vil du modtage en bekræftelsesmail, når varerne er pakket og klar til afhentning. Dette foregår typisk indenfor 1 hverdag. Din ordre skal afhentes indenfor 7 dage. Såfremt der ikke aftales andet og ordren ikke afhentes indenfor 7 dage, vil købet blive annulleret.

Fortrydelsesret
Når du handler hos Indretningmedplanter har du 14 dages fortrydelsesret. Du kan enten vælge at returnere hele dit køb eller dele af det. Fortrydelsesretten udløber 14 dage, efter den dag du har modtaget din vare. Det vil sige, at fristen indebære du har 14 dage fra modtagelsen af din bestilling, til at give os besked.

Du kan ikke fortryde dit køb, ved at nægte at modtage varen, uden samtidig at give os besked. Der modtages ikke forsendelser per efterkrav eller uden omdeling.

Returnering
Hvis du ønsker at returnere en vare, skal du give os besked ved at sende en mail til [email protected] indenfor 14 dage. I mailen bedes du forklare hvilken eller hvilke vare, du ønsker at returnere. Herefter har du 14 dage til at returnere varen. Det kan du gøre ved at sende varen til: Indretningmedplanter, Degnelodden 10, 9370 Hals. Varen du ønsker at returnere, skal afleveres i samme stand og indpakning, som du modtog varen i. Du afholder selv de fragtomkostninger der er forbundet med din returnering. Du er også selv ansvarlig for varens stand, indtil vi modtager varen igen.

Du kan ikke fortryde dit køb, ved at nægte at modtage varen, uden samtidig at give os besked. Der modtages ikke forsendelser per efterkrav eller uden omdeling.

Reklamationsret Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret omfatter fejl i materialer og/eller fejl i fabrikationen. Hvis din reklamation er berettiget vil vi enten tilbyde dig at varen kan blive ombyttet, du får pengene retur eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Ved reklamation vil Indretningmedplanter dække returneringsomkostningerne i et rimligt omfang. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader, som er forsaget af forkert håndtering af produktet.

Du kan læse mere om din reklamationsret på forbrug.dk her. Hvis du ønsker at gøre brug af din reklamationsret bedes du sende os en mail til: [email protected]

Persondatapolitik
Når du køber en varer og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til. Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af Indretningmedplanter. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.

Klagemuligheder
Hvis du ønsker at klage over dit køb fra os, kan du sende os en mail på [email protected].

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan læse mere her.

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her http://ec.europa.eu/odr